diumenge, 24 d’abril del 2011

Inici del meu primer blog

Inicio una nova aventura, dins el gran món d'internet. Primer només volia ser una pàgina d'una de les passions de les quals gaudeixo, el senderisme, però pensant-ho bé la dedico a totes les meves passions dins el món de les activitats de lleure.
Dins d'aquest blog podreu trobar activitats com el senderisme, la bicicleta ,el Geocaching i la fotografia.
 
Sóc un home de 35 anys, actualment, que fins fa dos anys gaudia de la vida amb plena salud. Fa un any vaig tindre un problema de tiroides que va fer sortir un problema cardíac que hi havia amagat. De moment només es una petita arítmia, com diuen els metges, però m'ha obligat a retirar-me de la meva gran passió, la bicicleta de muntanya.
Com molt bé hem van dir un dia, a la vida les nostres prioritats van cambiant i  això és el que he fet, dedicar-me a altres activitats.


La meva passió a la vida són primer de tot, les meves dues dones ( la dona i la filla ) i després. les acivitats a l'aire lliure, on m`hi sento completament realitzat. Es un moment de pau , tranquilitat, relax.... que puc experimentar dins la vida tant agitada que tots portem.

1 comentari:

  1. Ei Òscar, gràcies a la web del Gest he arribat al teu bloc. Algun dia hauré de fer alguna de les rutes que proposes. Ànims que això està molt bé!

    ResponElimina